• Dutch (Netherlands)
  • English (United Kingdom)

.

Veel gestelde vragen over De Bosrand klantenkaart

Wat is een Bosrand Klantenkaart?

Met onze klantenkaart spaar je gratis punten bij jouw aankopen in het tuincentrum. Deze punten lever je in voor korting indien je meer dan 40 punten hebt gespaard en de klantenkaart is geregistreerd. Als klantenkaarthouder ben je als eerste op de hoogte van speciale acties, activiteiten en kortingen.

Hoe spaar ik punten met mijn klantenkaart?

Bij elke € 2,50 die jij besteedt, ontvang je een spaarpunt. Elke spaarpunt is € 0,05 waard. 

Punten worden niet gespaard over acties, aanbiedingen en afgeprijsde artikelen. De volgende productgroepen worden uitgezonderd van het spaarsysteem: cadeaukaarten, graszoden, boeken en tijdschriften, gas, diensten, borg, arbeid, bezorgingen, horeca, workshops en vuurwerk. De Bosrand klantenkaart geldt niet in combinatie met personeelskortingspassen. Op artikelen die met punten betaald worden, kunnen geen punten gespaard worden. De klantenkaart kan niet gebruikt worden in de horeca.

Hoe kan ik mijn punten inruilen voor korting op mijn aankopen?

Punten kunnen, vanaf een volgende aankoop, vanaf 40 punten ingewisseld worden bij de kassa’s in de tuincentra. De korting wordt van het totaalbedrag afgehaald. Punten verzilveren voor korting is alleen mogelijk als de kaart eerst is geregistreerd en het registratieformulier volledig is ingevuld.

Hoe krijg ik een klantenkaart van De Bosrand?

Een klantenkaart kan je gratis krijgen bij de kassa’s van Tuincentrum De Bosrand.

Wat als ik mijn klantenkaartnummer niet meer weet of mijn klantenkaart kwijt ben?

Als de klantenkaart geregistreerd is kunnen wij jouw klantenkaartnummer terugzoeken. Bij de informatiebalie van de vestigingen helpen we je graag. 

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? 

Log in via https://www.tcdebosrand.nl/mijn-klantenkaart en wijzig jouw gegevens.

Tot wanneer zijn mijn punten geldig?

Spaarpunten hebben een geldigheid van 3 jaar. De Bosrand laat het puntensaldo vervallen als de spaarpunten ouder zijn dan 3  jaar of als de klantenkaart 3 jaar niet gebruikt of na 3 jaar niet geregistreerd is. 

Waarom heb ik cadeauvoucher ontvangen?

Begin januari 2021 zullen alle klantenkaarthouders die voor € 7.50 of meer aan waarde hebben gespaard én waarvan een geldig emailadres is opgegeven een cadeauvoucher per mail ontvangen ter hoogte van de gespaarde waarde welke t/m 31 maart 2021 ingewisseld kan worden. Dit om te voorkomen dat oude punten komen te vervallen zonder dat deze ingewisseld zouden worden.

Wat als ik mijn klantenkaart vergeten ben in de winkel?

Bij de kassamedewerk(st)er kan je aangeven dat je de klantenkaart niet bij je hebt. Er zal dan een speciale bon uitgedraaid kan worden met een ‘pas vergeten’- code onderaan. Log later in op de website via https://www.tcdebosrand.nl/mijn-klantenkaart en ga naar “klantenkaart vergeten”. Daar kan het nummer die direct onder de barcode op de kassabon staat ingevuld worden als kassabonnummer en onderaan de kassabon staat ook een uitstelcode, deze kan ingevoerd worden in het veld ‘voucher code’. De punten worden dan alsnog bijgeschreven. Deze code is geldig tot 30 dagen na aankoop. Tip: met de digitale Bosrand app heb je de digitale klantenkaart bij je wanneer deze is aangemeld.

Kan ik achteraf punten laten bijschrijven als ik mijn klantenkaart vergeten ben en dit niet bij de kassa heb gemeld?

Nee dit is niet mogelijk. 

Waarom lukt het mij niet om met de codes op de kassabon mijn punten te laten bijschrijven?

Let op dat je niet de * invult en of het een cijfer nul of de letter O verwissel. Het kan enkele minuten duren voordat de punten daadwerkelijk zichtbaar zijn. Ververs de pagina. De pas vergeten code is 30 dagen na aankoop geldig, daarna vervalt het recht op punten.

Wanneer vervalt een klantenkaart?

Indien een klantenkaart 3 jaar niet is gebruikt of na 3 jaar nog niet volledig is geregistreerd komt deze te vervallen.